Jak struktura adresu URL wpływa na jego klikalność?

URL to adres, dzięki któremu można odnaleźć zasoby w Internecie lub w sieci lokalnej. Struktura adresu URL ma duży wpływ na jego klikalność, ponieważ wpływa na to, jak wygląda adres w wynikach wyszukiwania oraz jak jest postrzegany przez użytkowników. Adres URL składa się z kilku elementów: protokołu (w przypadku stron internetowych jest to http lub […]

Frazy kluczowe. Na jakie typy fraz kluczowych warto się pozycjonować?

Odpowiednio dobrane frazy kluczowe są niezwykle istotne dla skutecznych działań SEO. Czym dokładnie są? Jakie są ich typy? Na które z nich warto się pozycjonować? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w poniższym artykule. Czym są frazy kluczowe? Frazy kluczowe (inaczej “słowa kluczowe” lub “keywords”) to po prostu wyrażenia, które użytkownicy wpisują w wyszukiwarkę. Ich właściwy […]

Postaw na odpowiedni projekt gazety firmowej

Gazeta korporacyjna to znakomity sposób motywowania ekipy, ale też działanie marketingowe. Zastanówmy się więc, jakie artykuły można zamieścić w takim biuletynie i dlaczego warto się na to zdecydować. Projekt gazety – korporacyjny biuletyn Gazeta firmowa może spełniać rozmaite funkcje. Pierwszą z nich jest komunikacja wewnętrzna – informowanie o zdobytych wyróżnieniach, pochwalenie się wysokimi wynikami, rozmowy […]

Wycena stron internetowych, czyli jak ocenić wartość witryny

Wycena stron internetowych to niezwykle istotny krok w procesie rozwoju witryny. Pozwala na zrozumienie jej rzeczywistej wartości. To istotne zarówno dla właścicieli stron, którzy chcą wiedzieć, ile ich inwestycja jest warta, jak i dla potencjalnych inwestorów lub nabywców, którzy poszukują atrakcyjnych okazji na rynku. Dokładna wycena uwzględnia takie czynniki, jak ruch na stronie, konwersje, potencjał […]

Pozycjonowanie stron – Poradnik

Co to jest pozycjonowanie stron internetowych i SEO? Pozycjonowanie strony to obowiązek każdej Firmy, która chce zaistnieć w internecie. W końcu należy być tam gdzie są Twoi klienci a ilość internautów w Polsce każdego dnia rośnie. Zanim potencjalni klienci trafią na Twoją stronę, najprawdopodobniej skorzystają z wyszukiwarki Google, która ma 97,87% udziałów w rynku według […]

Reklama PPC – 5 wskazówek jak zacząć działać w modelu Pay Per Click

Rozpoczęcie działań w świecie marketingu internetowego nie jest rzeczą trudną. Jednakże, aby zrobić to optymalnie i uzyskać wymierne korzyści należy odpowiednio się do tego przygotować. Już od samego startu jesteśmy bombardowani akronimami, CPC, CPM, PLA… Pomyśleć, że sama nauka specjalistycznego żargonu może trwać wystarczająco długo, żeby stracić cały zapał do dalszych działań. Dziś skupimy się […]

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne to zespół działań onsite oraz offsite zmierzających do podniesienia poziomu widoczności witryny na określony zestaw fraz kluczowych w kontekście tylko jednego regionu, miasta bądź dzielnicy (w przypadku dużch miast). Cały proces ma wiele punktów wspólnych z klasycznym pozycjonowaniem („na frazy”) czy pozycjonowaniem szerokim. W SEO lokalnym występuje jednak kilka elementów, rodzajów działań unikalnych […]

Najbardziej znane osoby w polskim UX 2022 – edycja I

Kwestia User Experience to relatywnie świeży temat na polskim rynku. Niemniej jak we wszystkim, co nowe i świeże można wyróżnić wiele osób, dla których określenie „pionier” czy „przodownik” pasuje jak ulał! Jeżeli jesteś osobą, która chce rozwijać swoją wiedzę, ponieważ na przykład chcesz zostać designer lub masz może własną firmę czy już działasz w branży, […]

Lokalne firmy a widoczność w sieci – pozycjonowanie stron w Krakowie

Popularność internetu oraz komfort korzystania z niego w celu wyszperania potrzebnych usług i produktów przyczyniła się do tego, iż każde przedsiębiorstwo chce aktualnie wybić się w sieci. W rzeczy samej, samo uruchomienie strony www nie znaczy, że potencjalni klienci nas znajdą – ważna jest bowiem obecność na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Wiele mniejszych firm, […]

Linkowanie z użyciem PBN – publikacje z canonicalem i wizytówki NAP

Aby odbiorca odnalazł twoją działalność musisz nie tylko posiadać stronę firmową, ale też postarać się o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego ważna jest treść strony oraz to czy systematycznie pojawiają się na niej kolejne fachowe i pomocne dla odbiorcy treści. Lecz nie wolno także zaniedbać tzw. link buildingu, a więc zdobywania linków […]