Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne to zespół działań onsite oraz offsite zmierzających do podniesienia poziomu widoczności witryny na określony zestaw fraz kluczowych w kontekście tylko jednego regionu, miasta bądź dzielnicy (w przypadku dużch miast). Cały proces ma wiele punktów wspólnych z klasycznym pozycjonowaniem („na frazy”) czy pozycjonowaniem szerokim. W SEO lokalnym występuje jednak kilka elementów, rodzajów działań unikalnych […]

Najbardziej znane osoby w polskim UX 2022 – edycja I

Kwestia User Experience to relatywnie świeży temat na polskim rynku. Niemniej jak we wszystkim, co nowe i świeże można wyróżnić wiele osób, dla których określenie „pionier” czy „przodownik” pasuje jak ulał! Jeżeli jesteś osobą, która chce rozwijać swoją wiedzę, ponieważ na przykład chcesz zostać designer lub masz może własną firmę czy już działasz w branży, […]

Lokalne firmy a widoczność w sieci – pozycjonowanie stron w Krakowie

Popularność internetu oraz komfort korzystania z niego w celu wyszperania potrzebnych usług i produktów przyczyniła się do tego, iż każde przedsiębiorstwo chce aktualnie wybić się w sieci. W rzeczy samej, samo uruchomienie strony www nie znaczy, że potencjalni klienci nas znajdą – ważna jest bowiem obecność na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Wiele mniejszych firm, […]

Linkowanie z użyciem PBN – publikacje z canonicalem i wizytówki NAP

Aby odbiorca odnalazł twoją działalność musisz nie tylko posiadać stronę firmową, ale też postarać się o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego ważna jest treść strony oraz to czy systematycznie pojawiają się na niej kolejne fachowe i pomocne dla odbiorcy treści. Lecz nie wolno także zaniedbać tzw. link buildingu, a więc zdobywania linków […]

Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Jeśli prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę www, na pewno po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, aby była ona widoczna wysoko w wynikach wyszukiwania. Wiadomo wszak, że w XXI w. widoczność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie tu szereg klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej działalności. […]

Bądź widoczny w Google – współpracuj z agencją SEO

Przedsiębiorstwa i administratorzy sklepów internetowych, którzy pragną, aby dotrzeć do najlepszych pozycji w wyszukiwarce, są w stanie to osiągnąć na minimum kilka sposobów. Pierwszy – nie zalecany – to próbowanie starań osobiście. Nie posiadając rozeznania w zakresie SEO i nie obserwując każdego dnia komunikatów o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko działać rzetelnie i – co […]

Wizytówki NAP – czym są i dlaczego warto z nich korzystać

Osoby zainteresowane SEO i poszukujące informacji w tym zakresie, zapewne nie raz spotkały się z rekomendacją tworzenia wizytówek NAP dla firmy. W tym artykule postaram się przybliżyć, czym są takie wizytówki, dlaczego warto je tworzyć i jak można je zdobyć. Co to są wizytówki NAP? Wizytówkę NAP można nazwać internetową wizytówką firmy. Zawiera ona najważniejsze […]

Wirtualny spacer w Google Moja Firma – przyciągnij uwagę klientów

Spacery wirtualne, które rozpowszechniły się razem z usługą Google Street View, stają się coraz bardziej popularne, co powoduje, że znajdują zastosowanie w reklamie firm. Dają możliwość w prosty sposób przedstawienia siedziby firmy lub nieruchomości ważnej dla naszego biznesu. Jest to ciekawy element, który warto dodać w wizytówce Google Moja Firma. Wiele osób nie do końca […]

Co jest najważniejsze w projektowaniu stron internetowych?

Funkcjonalność stron internetowych wynika w szczególności z ich projektów. Tworząc witryny www musimy nie tylko pamiętać o względach wizualnych, ale też przyzwyczajeniach klientów – jeśli nawigacja na stronie przysporzy im problemów, szybko wejdą na drugą witrynę lub wybiorą towary innej firmy. Żeby zatem witryna przyniosła nam spodziewane zyski, powinniśmy zatroszczyć się o to, by była […]

Jakie działania służą optymalizacji stron internetowych?

Zapłaciłeś krocie za nową witrynę www, zaś ta nie zdobywa kolejnych kontrahentów? Jest świetnie zaprojektowana oraz wyposażona w nowoczesne rozwiązania, jednak klientów w ogóle nie jest więcej? Licznik odsłon nie rusza się pomimo Twoich starań? Prawdopodobnie powodów należy szukać w małej widoczności w sieci. Klienci zwykle korzystają z Google – dobry przedsiębiorca powinien więc zadbać […]