Kampani SEO - ta niezwykła oferta Cię zadziwi.

Przedsiębiorstwa i administratorzy sklepów internetowych, którzy pragną, aby dotrzeć do najlepszych pozycji w wyszukiwarce, są w stanie to osiągnąć na minimum kilka sposobów. Pierwszy – nie zalecany – to próbowanie starań osobiście. Nie posiadając rozeznania w zakresie SEO i nie obserwując każdego dnia komunikatów o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko działać rzetelnie i – co najistotniejsze – efektywnie. Kolejny sposób to utworzenie etatu dla specjalisty ds. SEO, niemniej jednak nie każde przedsiębiorstwo może sobie na to pozwolić powodu ograniczeń budżetu. Trzecie wyjście to podjęcie współpracy z agencją SEO. Budżet zarezerwowany na takie działania można dopasować do możliwości finansowych zlecającego. Atutem współpracy z agencją SEO jest to, że oprócz fachowców od SEO w zatrudnione są tam też eksperci od grafiki, copywritingu, kampanii Google Ads oraz programowania, którzy służą merytoryczną pomocą w tych kwestiach.

Po czym poznać rzetelną agencję SEO

Agencji SEO w Polsce jest wiele. Na co zwrócić uwagę w toku wyboru podmiotu, która podniesie naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Warto wybrać agencję, która funkcjonuje na rynku od kilku lat. Liczba agencji SEO, ale także tych reklamowych czy kreatywnych, z miesiąca na miesiąc się zwiększa, co nie zawsze idzie w parze z jakością usług. Współpracując z agencją, która funkcjonuje od minimum dziesięciu lat, można mieć zaufanie, że posiada ona ogromne doświadczenie i może w każdej chwili zaprezentować szerokie portfolio swoich poprzednich prac. Agencje SEO częstokroć na swoich stronach dodają dział z historią tzw. „kejsów”. Zanim podpisze się umowę trzeba przeanalizować studia takich przypadków, aby sprawdzić, jakich wyników można się spodziewać po agencji, jak również to dla jakich branż pracowała oraz z jakimi trudnościami się mierzyła. Godna zaufania agencja SEO to taka, która pracuje przejrzyście: informuje o planach zadań na zbliżające się miesiące, ale również przesyła sprawozdanie ze zrealizowanych działań i ich następstwa.

Drugi niebagatelny aspekt to spersonalizowana oferta i dobranie strategii prac do potrzeb działalności, którą prowadzi klient agencji. Jeżeli agencja SEO na chęć współpracy odpisuje w kilka minut, a oferta sprawia wrażenie sztampowego szablonu, powinien to być znak alarmowy. Po wysłaniu pytania przedstawiciel profesjonalnej agencji SEO kontaktuje się z zainteresowanym klientem, by poprosić o dodatkowe dane o firmie, niezbędne do utworzenia dla niej wszechstronnej oferty. To dane, których nie da się odnaleźć na własną rękę w internecie, jak np. informacja o prowadzonych do chwili obecnej pracach SEO oraz o najważniejszych dla klienta towarach czy usługach, które stara się wypromować.

Co o firmie SEO świadczy system rozliczeń jaki proponuje?

Nieufnie powinno się podejść do agencji SEO, które oferują współpracę z zapłatą za wypracowany efekt. W takim systemie płatność odbywa się dopiero wówczas, gdy frazy kluczowe zdobędą wynegocjowane w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (przykładowo wejdą do Top5 czy też pierwszej strony wyników). To w dalszym ciągu często spotykany sposób rozliczeń, aczkolwiek wiąże się ze znacznym ryzykiem – można wszak uzyskać natychmiastowe rezultaty naruszając reguły ustalone przez Google. Nieprzerwanie aktualizowany algorytm też nie ułatwia dotrzymania obietnic składnych zleceniodawcy, dlatego odpowiedzialna agencja SEO nigdy nie zapewnia uzyskania konkretnych efektów. Co do opłaty za usługi agencji SEO, to z rzadka bywa ona stała – często w pierwszych tygodniach po podpisaniu kontraktu niezbędne są wyższe nakłady finansowe, by opracować wnikliwy audyt SEO, a w następnej kolejności wykonywać wszelkie wynikłe z niego prace. W kolejnym okresie współpracy, gdy strona klienta zostanie już zoptymalizowana, wydatki na działania bywają dużo mniejsze.

Nasze dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]