Masz kłopot z sporządzeniem biuletynu firmowego? Zleć to fachowcom.

Gazeta korporacyjna to znakomity sposób motywowania ekipy, ale też działanie marketingowe. Zastanówmy się więc, jakie artykuły można zamieścić w takim biuletynie i dlaczego warto się na to zdecydować.

Projekt gazety – korporacyjny biuletyn

Gazeta firmowa może spełniać rozmaite funkcje. Pierwszą z nich jest komunikacja wewnętrzna – informowanie o zdobytych wyróżnieniach, pochwalenie się wysokimi wynikami, rozmowy z najlepszymi członkami personelu. Tego typu broszury mają ogromne znaczenie dla działania całego przedsiębiorstwa, gdyż świetnie dopingują ekipę. To powoduje, że pracownicy są bardziej chętni do współpracy między sobą, czują się dumni ze swojego miejsca pracy, a ich codzienne zadania przynoszą im większą dawkę satysfakcji. Badania wskazują, że korporacyjny biuletyn sprawia, że pracownicy czują się bardziej odpowiedzialni za wytwarzane towary, zwiększa się też poziom pozytywnej rywalizacji. Ogromnym plusem jest również ulepszanie kanałów przepływu informacji pomiędzy pionami, które są częstym powodem sporów w wielu firmach. Gazeta korporacyjna gwarantuje też pełną jawność strategii zakładu.

Projekt gazety – wykorzystaj ofertę doświadczonego grafika

Oczywiście korporacyjny biuletyn to też niezastąpiona metoda marketingowa. Magazyn może dotrzeć do odbiorców takich jak: usługobiorcy, media, partnerzy firmy, urzędy. Firmowy biuletyn w ten sposób realizuje cele marketingowe, zwiększa zyski oraz zastępuje agencję PR. Myśląc o stworzeniu gazety korporacyjnej powinniśmy w pierwszej kolejności zwerbować redaktorów i zaprojektować szatę graficzną. Najlepiej posiłkować się pomocą specjalistów (np. grafików projektowych), którzy zrobią projekt gazety, zaplanują wygląd gazetki i zatroszczą się o druk. Z ich pomocą gazeta firmowa na pewno spełni swoje zadanie.

Nasze dane kontaktowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]