Potrzebujesz więcej wskazówek dotyczących tego, jak zatrudnić agencję SEO? Zajrzyj na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Jeśli prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę www, na pewno po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, aby była ona widoczna wysoko w wynikach wyszukiwania. Wiadomo wszak, że w XXI w. widoczność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie tu szereg klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej działalności. Jak zatem wybrać dobrą firmę SEO? Warto kierować się podpowiedziami specjalistów, a najlepiej samego Google.

Google podpowiada, jak znaleźć solidną agencję SEO

Nie można negować, że cała branża SEO, to znaczy działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, powstała i nieprzerwanie rozkwita właściwie tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Pomimo istnienia innych alternatyw, jak np. Yandex, Yahoo czy Bing, nadal najważniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje zaistnieć w internecie, powinien pracować na swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, w których występuje mocna konkurencja, na ogół jest to niełatwe bez wsparcia fachowców z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których idea SEO jest nowością, i udostępniło krótki kurs, jak znaleźć rzetelną agencję SEO.

Czym zdaniem Google wyróżnia się solidna agencja SEO?

Pracownik Google z przeszło 10-letnim stażem punkt po punkcie objaśnia, jak zatrudnić rzetelną agencję SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech m.in.:

  • zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wyszukiwarce na konkretne frazy,
  • zapewnienie witrynie wsparcia technicznego oraz praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie prowadzonych wdrożeń, przykładowo poprzez comiesięczne raportowanie i stały dostęp do statystyk strony,
  • umiejętność oceny budżetu i czasu niezbędnego do zakończenia zakładanych działań,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od poznania, jak działa biznes klienta, jakie są jego cele oraz kto jest jego największą konkurencją.

Pracownica firmy Google wskazuje również, że rzetelna firma SEO nigdy nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, niejednokrotnie dającym dostrzegalne efekty na ogół po kilku miesiącach działań.