Akcje marketingowe winny być ważnym elementem budowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa bez względu na to czy zajmujemy się świadczeniem usług, dystrybucją czy produkcją. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki mają środki finansowe na utworzenie i opłacanie własnych działów ds. reklamy, natomiast małe biznesy, które z rzadka decydują się na akcje promocyjne, z reguły korzystają ze wsparcia agencji reklamowych.
Agencja marketingowa – zespół profesjonalistów pomoże Ci w promocji
Agencja marketingowa to ekipa twórczych osób z ogromnym doświadczeniem, mających szereg umiejętności z zakresu branży reklamowej. Poprzez zatrudnianie zawodowców doskonale orientujących się zarówno w obszarze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w sieci (social media, klipy i animacje viralowe), jak i grafiki użytkowej (w tym DTP), agencja marketingowa gwarantuje klientom kompleksową obsługę. Nowe firmy mogą liczyć na opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i szablonami akcydensów (obwoluty, wizytówki czy papier firmowy), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, że będzie ono prawidłowo zastosowane w trakcie projektowania materiałów reklamowych – billboardów, stoisk targowych, folderów lub plakatów. Agencja marketingowa przygotuje też interesujące, unikatowe wpisy na stronę www zamawiającego, jak również zaplanuje strategię interakcji z klientami poprzez najpopularniejsze media społecznościowe, takie jak Facebook, Instagram czy Twitter.
Kiedy warto rozważyć współpracę z agencją marketingowa?
Usługi świadczone przez agencje marketingowe adresowane są zwłaszcza do podmiotów, które nie dysponują swoim działem promocji. Nie oznacza to jednak, iż to jedyny model kooperacji. Praca agencji w szeregu przypadków polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie zespołu zajmującego się promocją. Jeśli zatem nie ma on wprawy w organizacji spotkań z klientami, konferencji czy targów, które na ogół wymagają skrupulatnego planowania, te obowiązki może przejąć agencja reklamowa. Może ona również posłużyć za narzędzie wspierające budowę harmonijnego i niezawodnego teamu pracowników – wystarczy zlecić jej opracowanie planu szkoleń czy też zorganizowanie imprezy integracyjnej. Na rynku działają dziesiątki agencji marketingowych, trzeba jednakże decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do szerokiego grona doświadczonych profesjonalistów. Umożliwi to powierzenie wszystkich przedsięwzięć promocyjnych jednej agencji i tym samym większą kontrolę nad wizerunkiem firmy i spójnością kampanii.
Nasze dane kontaktowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]