Chcesz poznać więcej szczegółów o pozycjonowaniu stron w wyszukiwarce Google? Skieruj się na seo4.net.

Pozycjonowanie stron to różne czynności ,które dążą do poprawienia widoczności stron w organicznych (bezpłatnych) wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zajmie strona w wynikach wyszukiwania, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w efekcie powinno skutkować zwiększeniem dochodów firmy. Innym plusem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności produktu, usługi lub samej marki.

Google wartościuje wszystkie witryny internetowe na podstawie blisko dwustu rozmaitych wskaźników. Wynik tej diagnozy przesądza o tym, na której pozycji strona lub jej podstrona pojawi się internaucie w wynikach wyszukiwania na dane słowo kluczowe. Za najistotniejsze czynniki rankingowe fachowcy ds. SEO uznają między innymi PageSpeed, jakość contentu, jak równieżlinkowanie (on-site i off-site).

Wpisując w wyszukiwarkę Google jakiekolwiek słowo, użytkownikowi zostanie zaprezentowany wykaz stron, które algorytm ocenił jako najlepiej odpowiadające na szukane hasło. Które strony pojawią się w wynikach wyżej niż inne? Głównie te, których treść jest odpowiednio nasycona poprawnymi słowami kluczowymi. a przy tym unikalna. Na pozycje nie bez wpływu jest też szybkość wczytywania się witryny (nie tylko w wersji na komputer, ale i mobile), poprawnie wykonane kodowanie, a także ilość linków przychodzących do naszej strony.

Czy opłaca się powierzyć pozycjonowanie i optymalizację strony lub sklepu internetowego zewnętrznemu podmiotowi?

Algorytm Google regularnie ulega zmianom, wobec tego zaleca się przekazać pozycjonowanie oraz optymalizację sklepów oraz stron fachowcom. Słusznym wyborem jest firma SEO, która ma kilkuletnią praktykę w tym zakresie. W takich agencjach pracuje wielu specjalistów nie tylko od SEO, lecz także kodowania czy marketingu internetowego. Powierzając pozycjonowanie zewnętrznemu podmiotowi zaoszczędzone środki i czas można zaprząc w inne działania, które także zwiększą dochód firmy.

Do kogo skierowana jest usługa pozycjonowania stron i sklepów internetowych?

Pozycjonowanie to w głównej mierze usługa adresowana do właścicieli stron www, które służą do prezentacji i sprzedaży usług albo produktów przedsiębiorstwa. Decydując się własny biznes nierozważnie jest współcześnie nie posiadać własnej strony firmowej lub ją uruchomić, natomiast nie dbać o jej pozycjonowanie. Biznes to nieustanna rywalizacja o dotarcie do nowych klientów. Według badań w przybliżeniu 97% klientów poszukuje w sieci informacji o lokalnych firmach, co klarownie pokazuje do jak dużej grupy odbiorców można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu czy strony na pierwszej stronie wyników wyszukiwania niesamowicie zwiększa prawdopodobieństwo, że internauta zdecyduje się na nasze usługi.

Nasze dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]