Jeśli szukasz szczegółowych wiadomości dotyczących wykonania wirtualnego spaceru w medycynie estetycznej, kliknij tutaj.

Spacery wirtualne, które rozpowszechniły się razem z usługą Google Street View, stają się coraz bardziej popularne, co powoduje, że znajdują zastosowanie w reklamie firm. Dają możliwość w prosty sposób przedstawienia siedziby firmy lub nieruchomości ważnej dla naszego biznesu. Jest to ciekawy element, który warto dodać w wizytówce Google Moja Firma. Wiele osób nie do końca jednak wie, w jaki sposób działa wirtualny spacer w Google Moja Firma, jak się go wykonuje oraz co daje jego umieszczenie w wizytówce firmy.

Wirtualny spacer Google Moja Firma – zwiększ konkurencyjność swojej firmy

Wirtualny spacer w Google Moja Firma to połączone ze sobą interaktywne fotografie, które układają się w realistyczny model naszego biura. Możemy w nim rozglądać się po pomieszczeniach i przeskakiwać do sąsiednich miejsc nieruchomości, w której się znajdujemy. Zatem wirtualny spacer to po prostu możliwość zwiedzenia wnętrza budynku i swobodnego poruszanie się po nim. Wirtualne spacery dodaje się np. obok fotografii w wizytówce Google Moja Firma. Spacer taki jest udostępniany użytkownikom przeglądającym Mapy Google w poszukiwaniu usług w danej okolicy. Spacer 360 stopni w wizytówce Google Moja Firma ma formę fotografii, a po kliknięciu tego elementu Google przekierowuje nas do dedykowanej witryny, gdzie zaczynamy wędrówkę po danej nieruchomości. Spacer jest wgrywany na serwery Google, zatem nie musimy troszczyć się o jego utrzymanie ani związane z tym koszta. Możemy go jednak udostępnić dla klientów na naszej stronie internetowej.

Jakie branże mogą zyskać na wirtualnym spacerze 3D?

Wirtualny spacer w Google Moja Firma opłaca się udostępnić w wizytówce z kilku względów. Najistotniejszy z nich to budowanie wizerunku rzetelnej firmy oraz pozytywne zaprezentowanie się przed klientami. To spowoduje, że znacznie chętniej będą wybierali nas z ofert konkurencyjnych marek, jak również będą mieć do nas większe zaufanie. Jeśli na naszej stronie internetowej oraz w wizytówce Google będziemy posiadali wirtualny spacer i zdjęcia bardzo dobrej jakości, przeglądarka Google sama będzie oceniała nas lepiej i będzie promować nas bardziej od marek nie posiadających spacery 360 stopni. Umieszczenie wirtualnego spaceru w Google Moja Firma jest też niesłychanie proste technicznie. Na rynku działa wielu zawodowych fotografów, którzy w przystępnej cenie i – co równie ważne – bardzo szybko przygotują taki spacer i dodadzą go do naszej wizytówki.

Wirtualny spacer Google Maps jest przydatny w wielu branżach. Na pewno będzie to sektor hotelarsko-turystyczny, w której często chcemy pochwalić się najlepszymi pokojami do wynajęcia. Możemy również zaprezentować tą metodą swoje biuro czy punkt, gdzie prowadzimy działalność, np. gabinet medycyny estetycznej czy restaurację. Z wirtualnego spaceru możemy skorzystać też wtedy, kiedy poszukujemy nowych pracowników, żeby zachęcić ich do złożenia dokumentów do naszej firmy.

Nasze dane kontaktowe:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google

Mob.: +48 510 750 291
E-mail: [email protected]